12.06.2007

Dolores O'Riordan: Are You Listening?


Albüm kritiği yapmak benim işim değil, film eleştirisi yazmakta. O yüzden, şu albümü dinledim çok deneysel bir çalışmaydı, şu filmi izledim çok sürrealisti türü yorumlar yapmam, yapan Hıncal kılıklılardan da hazzetmem.

Adam gibi müziğe The Cranberries'le başladık. Hala da dinleriz, gruptan geriye kalanları. Cranberries'i, cranberries yapan Dolores'ti. Dünya piyasasında bayan vokal sıkıntısı varken Dolores'ten iyisini bulmak güç zaten. Lakin her grubun ofisyal kaderi dağılmaktır. Cranberries'te, sanırım, abi marjinalliğin alemi yok diyerekten 2002'de dağıldı. Resmi sitede quietly work away dediler ayrıldıklarında, birleşecekler mi toptan mı dağıldılar anlayamadık henüz.

2002'deki Best of albümünden sonra Dolores solo albümle çıktı piyasaya, mayıs ayında. Are You Listening? diye soruyor.
El cevap; maalesef Dolores. Eskiden olsa burda çıkmasını beklemeden Amazon.com'a dalardım ama iyi halt ettiniz dağılaraktan diyor, sitemimi ve postamı koyuyorum.Nokta
***
5 Kasım, 2002 İstanbul konserinden sonra Dolores:
"istanbul blew me away! at 5.00am the music from the mosques, the chanting awoke me. it was so gorgeous, it sounded a little scary at moments and at other moments very reassuring. it was like something from another dimension.i'd love to go back there on vacation and go and visit the mosques. i believe it would really be inspiring.."Mealen; Huzur İslam'da demek istemiş.

2 yorum:

Mehmet Emin dedi ki...

Aynen aynen aynen..

"Ajan, Doleres'in albümünü indirdim, gönderiim sana da " dedi Hüseyin Aga, gönder dedik, dinledik, yok dedik, Cranberries kalsın dedik.

Kasetli zamanlardan, Dolores fotosu indirdiğimiz, günlerce baktığımız zamanlardan öteye gitmeyelim onunla dedik.

Bir de o ridikulus toots'u felan İnkiliztere'de bir yerden bir yere yeterince deperate ve moralsiz giderken dinlemenin tadı kaldı damaklarda..

Çalınan atlar gibi, bahşi atlar gibi.. Döner gider evine, gelmez bi daha biten şeyler..

Kral bir blogcusun, Old Boy, NFK, medyacılara güzel saydırmalar, küfürlü üslup, başörtüsü, Reisbey, Charles Bukowski felan derken.. Şekil yapıyosun, güzel yapıyosun.

Devam et te okuyalım, zevknen felan..

Galatasaraylıyım ben.

axel dedi ki...

memedemin bey, iltifat falan mahcup olduk... siz de yazın bizde memnuniyetle okuyalım..